czwartek, 5 lutego 2015

Bath Salt - Milk&Honey.


Witajcie !
Pewnego dnia - w sumie to prawie miesiąc temu - postanowiłam poszerzyć swój asortyment kosmetyczny więc wybrałam się do drogerii. Przechadzając się między półkami z różnymi specyfikami kąpielowymi moją uwagę przykuła cała seria produktów Dairy Fun, jednak szczególnie zainteresowałam się solą do kąpieli bo jeszcze żadnej nie posiadałam więc postanowiłam ją kupić i wypróbować. Zatem zapraszam do przeczytania mojej recenzji.


OPIS PRODUKTU:
*Aromatyczna sól kąpielowa bogata w naturalne minerały
*Odświeża, relaksuje i oczyszcza
*Cudowny zapach mleka i miodu otula ciało i relaksuje zmysły
*Po kąpieli skóra jest doskonale przygotowana na przyjęcie składników aktywnych masła czy balsamu
*Po zużyciu soli piękne ceramiczne opakowanie możesz wykorzystać w dowolny sposób !
*Daj „drugie życie opakowaniu", a zadbasz o środowisko i sprawiasz sobie wiele przyjemności, kreując nowe otoczenie
*Poczuj radość płynącą z „mlecznych" kosmetyków


Skład: Sodium Chloride, Parfum, Hexyl Cinnamal, Coumarin, C.I. 19140, C.I. 16255.



MOJA OPINIA:
Sól kąpielowa umieszczona jest w ślicznym ceramicznym opakowaniu, na którym narysowana jest śmieszna krówka ;). Z pewnością wykorzystam je po zużyciu. Zapach po rozpuszczeniu w wodzie jest słodki i przyjemny. Jeżeli jednak wąchamy go bezpośrednio ze słoiczka czuć chemię. Kryształki soli zabarwione są na żółto więc również koloryzują wodę. Powiem szczerze, że użyłam tego produktu tylko raz do kąpieli całego ciała. Jednak ani mi nie zaszkodził ani też nic szczególnego nie zrobił. Ze względu na chemiczny kolor i zapach nie zdecydowałam się na dalsze stosowanie tego produktu do całego ciała, służy mi jako sól do stóp - a tutaj sprawdza się bardzo dobrze. Masaż gruboziarnistą solą pozwala usunąć martwy naskórek a po wyjęciu z wody stopy są mięciutkie i przyjemne w dotyku :). Produkt również jest bardzo wydajny.


Waga: 650 g
Cena: ok 20 zł
Dostępność: większość drogerii

Mieliście już styczność z tą solą ? Jakie są wasze odczucia ? 
Polecacie jakieś inne sole do kąpieli ? 

Pozdrawiam ;*. 



32 komentarze:

  1. Słoiczek bardzo praktyczny :D soli jeszcze nie używałam, ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam tej soli :)
    ♚ blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi zawsze się podobały te słoiki ;D Przez nie głównie zwracałam uwagę na te produkty ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. słoiczek jest świetny! :) ale soli nie używam... choć nie, raz miałam i spełniała moje oczekiwania, ładnie pachniała, a moja skóra była miękka i nawilżona, co zapewniała właśnie ta sól i poniekąd płyn do kąpieli. A które w jakim stopniu to już jest zagadka :)

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Powiem szczerze, że kupiłabym dla samego słoika, bo jest przesłodki, a za 20zł naprawdę warto :-)
    Dodaję do obserwowanych :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam tą sól tylko, że w różowym wydaniu! pojemnik przecudny, nadal zdobi moją łazienkę :)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. +obserwujemy? jeśli tak to napisz u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie lubie soli do kąpieli :) ale kupiłabym dla samego pojemnika bo jest genialny :3

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam kiedyś i fajnie się sprawdziła :)

    dziękuje za komentarz! spodobał Ci się mój blog? zaobserwuj !
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajny opis! Słoiczek zabawny i fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. własnie kończy mi się taka sama , uwielbiam ja i myślę jak kreatywnie użyc opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Raz miała okazję używać tej soli była super:)i to opakowanie śliczne:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post , nie używałam wcześniej takiej soli :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie urocze opakowanie!<3
    zachęcam do głosowania na mój blog w konkursie blog roku jesli sie spodoba (KLIK)
    nr sms 7122 treść sms D11142 Koszt to 1,23 zł dla Fundacji Dzieci Niczyje:) Można wysłać 1 z 1 telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe!! Pozdrawiam kochana
    <3
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  16. Te opakowania są cudne, jeszcze nie miałam tej soli, ale zawsze gdy jestem w Naturze mnie kusi żeby ją kupić :) obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam ta sól, używałam juz wiele razy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja osobiście nie używałam jeszcze tej soli do kąpieli, ale muszę przyznać że słoiczek ma uroczy :):)

    Zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. samo opakowanie już mnie zachęca;p a sól lubię;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię posty o kosmetykach, bo jest mnóstwo rzeczy,których nie znam, tak jak tej soli, ale dzięki Tobie już wiem że istnieje takie dobrodziejstwo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie miałam nic z tej firmy, ale fakt, że kuszą niesamowicie, nie dość, że mają świetne opakowania, to jeszcze te zapachy! : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  22. nigdy nie miałam, ale samo opakowanie już mnie zachęca :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. opakowanie super :D
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ekstra opakowanie. Widziałam kiedyś tę sól w drogerii do której zaglądam. ;)

    Pozdrawiam i obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  25. ubolewam nad brakiem wanny w akademiku po raz milionowy!

    OdpowiedzUsuń

Za każdy dodany komentarz ...
Dziękuję. / Thank You.