niedziela, 20 września 2015

Yummy for my tummy !


Witajcie !
Zdrowe, smaczne i łatwe w przygotowaniu śniadanie to coś czego nasz organizm czasami potrzebuje. Dostarcza nam ono niezbędnej dawki energii do rozpoczęcia dnia a także nie obciąża żołądka dzięki czemu nie mamy uczucia przepełnienia a jesteśmy najedzone. Poniżej podam Wam prosty oraz tani przepis na pyszne rozpoczęcie dnia ;) .


Składniki: 
  • Jogurt naturalny - mały 
  • Płatki kukurydziane - opcjonalnie owsiane
  • Otręby granulowane (nie koniecznie) - Pamiętajmy jednak, że otręby są bogatym źródłem błonnika pokarmowego, który ma ogromny wpływ na nasze zdrowie oraz dobre samopoczucie. Pomaga nam walczyć z otyłością, oczyszcza organizm z metali ciężkich, obniża poziom cholesterolu a także stabilizuje stężenie glukozy we krwi. Dlatego warto czasem po nie sięgnąć bądź mieć je na stałe w swoim jadłospisie.
  • Owoce (tutaj użyłam malin oraz borówki amerykańskiej) - z samym bananem też polecam, pychotka !
  • Opcjonalnie łyżeczka miodu, jeżeli ktoś lubi słodkie - ja nie stosuję.


Przygotowanie:

Do niewielkiej miseczki dodajemy jogurt naturalny oraz płatki kukurydziane.


Następnie wsypujemy otręby - można je nabyć w każdym sklepie spożywczym .


A teraz to czego nie może zabraknąć w naszym śniadanku czyli świeże owoce !


A tak właśnie wygląda nasze szybkie do sporządzenia jedzonko 


Życzę Smacznego !


Mam nadzieję, że notka choć krótka zachęci Was do wypróbowania tego przepisu ;).
Nie musicie również tak perfekcyjnie układać składników ;d, robiłam to tylko po to aby wszystko estetycznie wyglądało na zdjęciach.

P.S. Powróciłam tutaj po baaaardzo długiej nieobecności mam nadzieję, że tym razem wytrwam w tym rzemiośle i zostanę z Wami na dłużej.

Pozdrawiam ! 





11 komentarzy:

  1. wygląda przepysznie! :)
    wpadnij na nowy post i zrób klik w wishlistę jeśli możesz :)?

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. wygląda super :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wróciłaś ;*
    A jedzonko wygląda bosko ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyszne! Nawet nie wiesz jak narobiłaś mi smaka na takie śniadanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proste, ładnie podane i smaczne - często jem podobne śniadanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam takie jedzonko, jest zdrowe i przepięknie wygląda :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy dodany komentarz ...
Dziękuję. / Thank You.