poniedziałek, 28 września 2015

Autumn Inspirations.



Promienie słońca przebijające się przez kolorowe liście spadające z drzew, zapach wilgotnej ściółki leśnej zwiastującej porost grzybów, dynie, kasztany, małe słodkie zwierzątka zwane jeżykami, dłuższe oraz chłodniejsze wieczory - właśnie tak wygląda jesień, jedna z moich ulubionych pór roku. Niektórym kojarzy się tylko z zimnem i nieustającymi opadami deszczu. Jednak dla mnie ma ona w sobie coś magicznego zmuszającego mnie do wyrwania się ze zgiełku szybkiego życia, zmusza do refleksji i zatrzymania, skupienia się na tym co jest teraz i co mogę osiągnąć jeśli obudzę w sobie swoją kreatywność.

Po tym krótkim wstępie zostawię Was z inspiracjami. Być może okażą się one wskazówką i po części domyślicie się co lubię wykonywać w tę porę roku oraz jak bardzo działa na moją inwencję twórczą. Zapraszam ;)






          








          

          




"Zdjęcia zawarte w tym poście nie są wynikiem mojego autorstwa. Pobrane zostały z różnych stron internetowych na potrzeby stworzenia tej notki."

A Wam z czym kojarzy się jesień ? Też Was inspiruje czy ma działanie odwrotne ? Chętnie poznam Wasze opinie na temat tej pory roku :) .

Trzymajcie się ciepło. Pozdrawiam ;)











6 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia, jednak tęsknię za latem :)

    Kochana klikniesz w linki w najnowszym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również będę tęsknić za latem jednak ta pora roku jest równie piękna i mam nadzieję, że mi to zrekompensuje :).
      Oczywiście kliknę ;)

      Usuń
  2. Ja tam uwielbiam jesień! Grube swetry, książki, koc. A no i kolory! Piękne brązy, beże, pomarańcze i czerwienie. A co do grzybów - jest an nie pora, ale te wysokie temperatury w tym roku tak wysuszyły ziemię, że jako zapalona grzybiarka nie mam co zbierać! ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne inspiracje, ja czekam aż jesień stanie się taka barwna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja kocham jesień, piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszukałaś na prawdę przepiękne inspiracje, w niektórych aż idzie się utopić są tak urocze ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy dodany komentarz ...
Dziękuję. / Thank You.