czwartek, 1 października 2015

New Mascara from Maybelline.


Witajcie !
Jakiś czas temu mój stary tusz do rzęs zużył mi się totalnie a nie miałam oszczędności aby kupić nowy więc postanowiłam wziąć udział w konkursie organizowanym przez markę Maybelline New York Polska pt. "#JestemZjawiskowa". Konkurencja była naprawdę duża aż zaczęłam wątpić w swoje szanse. Ku mojemu zaskoczeniu okazałam się jedną z 50 szczęściar i wygrałam tusz do rzęs ;). A zatem chciałabym Wam przedstawić mój nowy nabytek. Jest nim mascara Lash Sensational ! Bardzo się cieszę ponieważ nie musiałam jej kupować ;d.  Właśnie dzisiaj do mnie dotarła i jestem mega zadowolona ! Poniżej wstawiam kilka zdjęć . A wkrótce po przetestowaniu pojawi się recenzja na blogu :) .


Maskara była zapakowana w mały woreczek ze śliczną różową kokardką przez co wyglądała przesłodko ;)


Tusz posiada bardzo ładne "opakowanie", które jest przyjemne dla oka - ciekawe jak sprawdzi się na moich rzęsach ;>.


Sylikonowa szczoteczka wyprofilowana jest na kształt "wachlarzyka" więc mam nadzieję, że sprosta moim oczekiwaniom.


A czy Wy mieliście styczność z tą maskarą ? Jeśli tak to chętnie poznam Waszą opinię na temat tego produktu ;).


Pozdrawiam ;*.






16 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda, ale zastanawiam się jak wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej :) z niecierpliwością czekam na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją teraz ale uważam że jest średnia raczej

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam. Ale widzę, że ma szczoteczkę niemal identyczną jak mój ulubiony tusz od Lovely. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm.... Jestem ciekawa efektów ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę podobny komentarz jaki miałam napisać, a mianowicie, że ma podobną szczoteczkę do tego z Lovely, którego używam i wielbię od kilku lat :D
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię maskary meybelline, tej jeszcze nie używałam :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Możliwe,że ją wypróbuję ;)
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że ten tusz jest świetny, czekam na Twoją opinię :) I przede wszystkim - gratuluję wygranej w konkursie, Monique :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. tej akurat nie miałam , ale mam jedną z tej serii którą po prostu kocham. W ogóle jeśli chodzi o kolorówkę to jest zdecydowanie jedna z firm którą najbardziej sobie cenię

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ale mi nie służył dobrze ;(

    http://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy dodany komentarz ...
Dziękuję. / Thank You.