czwartek, 24 września 2015

My Sis OOTD ;)


Witajcie !

Dzisiaj zaprezentuję Wam stylizację mojej siostry. Bardzo spodobało mi się połączenie ubrań jakie zastosowała więc postanowiłam to uwiecznić, no i ... wrzucić kilka fotek na bloga ! Cieszę się, że mogła być moją modelką, chociaż przez chwilkę, bo bardzo śpieszyła się do wyjścia . Poniżej prezentuję Jej "look" ;)






Koszulka - miejscowy sklep z odzieżą
Spódniczka - Mini&Maxi Shop
Zegarek -  Casio Center
Szpilki - ???

Uwierzcie mi połączenie tego outfitu z fryzurą i makijażem sprawiło, że wyglądała naprawdę ślicznie ;). Bardzo spodobała mi się Jej wzorzysta koszula, zamierzam kupić sobie niemal identyczną tyle, że z innym wzorem.
A co Wy myślicie o tej stylizacji ? Podoba Wam się ? Czekamy na Wasze opinie ;).


P.S. Przepraszam za jakość zdjęć ale to była szybka akcja ;d więc fotografie nie oddają w pełni tego wyglądu - a na dodatek te tło :P . Do następnego posta !

Pozdrawiam ;*


14 komentarzy:

Za każdy dodany komentarz ...
Dziękuję. / Thank You.