poniedziałek, 2 lutego 2015

Burgund Coat.


Witajcie !
Biały puch pokrył zmarzniętą ziemię, mróz zaczął szczypać w policzki a ja, bez chwili wahania, postanowiłam wykorzystać ten bajeczny widok do stworzenia swojej zimowej stylizacji.
Zima kojarzy mi się z takimi kolorami jak bordo oraz biel. Dlatego też wykorzystałam  to zestawienie w mojej stylizacji. Gdy na zewnątrz jest chłodno lubię ubierać się cieplej a przy tym wyglądać elegancko. Bordowy płaszczyk, który mam na sobie świetnie komponuje się ze zwykłym białym szalikiem, ciemnymi jensami oraz czarnymi botkami. Zapraszam do oglądania zdjęć ;).
Psstt !... zwróćcie uwagę na moje pozłacane guziczki - prawda, że dodają uroku temu połączeniu ? :).
 






                                                     Płaszcz - MiniMaxi
                                                   Szalik - Second hand
                                                Jeansy - miejscowy sklep
                                                          Botki - CCC


"Jakość zdjęć jest jaka jest - nie posiadam lustrzanki :(.  Uważam jednak, że koleżanka robiąca mi zdjęcie starała się jak mogła i wyszły znośnie :)."

Jestem ciekawa co sądzicie o mojej stylizacji ?
Pozdrawiam.





30 komentarzy:

  1. Bardzo spodobał mi się Twój płaszcz. Niby jest taki zwykły, ale na Tobie wygląda na prawdę świetnie.
    Zdjęcia są dobrze zrobione ;)
    Zapraszam na mojego nowego bloga z książkami, było by mi bardzo miło gdybyś zostawiła ślad po sobie. ;)
    ksiazki-wedlug-innej.blogspot.com
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny płaszcz. Ten kolor w 2015 roku to strzał w dziesiątkę : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny płaszczyk :)

    http://fashionelja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. płaszczyk jest rewelacyjny!

    ________________________
    classic&minimal styling
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny płaszcz:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaaał przesłodki *.* a takie guziczki uwielbiam całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stylizacja super, bo płaszczyk pięknie wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie Ci w tym płaszczu, ma świetny kolor!

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. płaszcz piękny !

    moze obs za obs daj znac u mnie :)

    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny :)

    Pozdrawiam i zapraszam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdjęcia wyszły bardzo ładnie, a ten płaszczyk jest cudowny <33

    zapraszam na nowego posta:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny płaszczyk :-) Dodaje do obserwowanych :-)
    http://esteraowczarz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeden z najpiękniejszych kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszcz jest po prostu rewelacyjny ;) Piękny kolor i krój :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tajemnicze te Twoje fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super płaszcz! fajne zdjecia!

    www.homemade-stories.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miły komentarz ;) Świetny płaszczyk, uwielbiam burgund ;) Bardzo ładnie to wszystko wygląda ;)
    Pozdrawiam, Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  18. super płaszczyk :O

    http://mydreamisbeyourdream.blogspot.com/ <---------------- zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń
  19. Płaszcz jest piękny, uwielbiam burgundowy, więc chętnie bym się w taki zaopatrzyła, fakt guziczki dodają uroku. : )
    robertakaaa.blogspot.com : )

    OdpowiedzUsuń
  20. burgund bardzo lubię - płaszcz jest rewelacyjny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny kolor płaszcza :)
    A u mnie bardzo mało śniegu : )
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  22. Love the color of this coat !

    OdpowiedzUsuń

Za każdy dodany komentarz ...
Dziękuję. / Thank You.