niedziela, 25 stycznia 2015

Fitness Inspirations.



O tym, że ruch jest jedną z podstawowych potrzeb człowieka oraz jest niezbędny do prawidłowego funkcjonowania, wszyscy doskonale wiemy. Wysiłek fizyczny nie jest obojętny dla naszego organizmu. Działa na wszystkie nasze organy ! Nie tylko oddziałuje na ciało, lecz także na ducha. Ma korzystny wpływ na poprawę naszego samopoczucia - podczas wysiłku wytwarzane są endorfiny, znane powszechnie jako „hormony szczęścia”, które łagodzą ból, poprawiają nastrój i pozytywnie pobudzają nasz organizm.  

Pomysł na tego posta przyszedł niespodziewanie. Ostatnio wróciłam do ćwiczeń więc pomyślałam, że wstawienie zdjęć pokazujących co można osiągnąć ćwicząc regularnie będzie bardzo motywujące zarówno dla mnie jak i dla innych. Poniżej wstawiam inspiracje, które może w jakiś sposób na Was wpłynął :).














A jak jest z Waszym podejściem do aktywności fizycznej ? Co Was najbardziej motywuje do działania ?

Pozdrawiam ^^.

21 komentarzy:

  1. Ja bardzo powolutku wkraczam w świat ćwiczeń :)
    Dobre inspiracje !

    OdpowiedzUsuń
  2. *.* świetne inspiracje. Szkoda tylko, że siedzę i je oglądam zamiast ćwiczyć :)
    +obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne inspiracje, bardzo motywujące! :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. super motywujące :)

    Dziękuje ślicznie za komentarz i zapraszam do obserwowania bloga :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie zdjęcia to świetna motywacja, dla niektórych osób :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że takie zdjęcia bardzo motywują, ja planuję zapisać się na fitness abo na siłownię :):)

    zapraszam do mnie na nowy post:
    www.Anita-Turowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też ostatnio wróciłam do ćwiczeń, jestem od razu szczęśliwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak trzymaj ;). Ja po jakiejkolwiek aktywności fizycznej jestem prze-szczęśliwa :D.

      Usuń
  8. ja dzisiaj poćwicze ale tak mi sie nei chce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak mam, ze czasem nie mam chęci do ćwiczeń jednak i tak ćwiczę ;d.

      Usuń
  9. Może jakiś kolejny post z ootd ?? Pati ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za inspiracje ! :) az glupio mi etraz paluszki zajadac ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. też ostatnio wróciłam do ćwiczeń, niestety z moją motywacją jest dosyć krucho, często mam dni kiedy nie mogę się zmusić do regularności co niekorzystnie wpływa :) ale dzięki twojej inspiracji dostałam porządny kopniak i pobudzam się do działania, nie ma zmiłuj :)

    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się staram ćwiczyć regularnie, ale żadko mi to wychodzi:(

    OdpowiedzUsuń

Za każdy dodany komentarz ...
Dziękuję. / Thank You.