niedziela, 4 stycznia 2015

First note.



Za oknem pogoda nie dopisuje - zero śniegu a słońce prawie w ogóle nie przebija się przez ciemne chmury, siedząc przez jakiś czas w domu - nie mając żadnych pomysłów co by tu zrobić to dopiero katastrofa ! Chwilowa nuda doprowadziła do tego, że postanowiłam zrealizować zamiar założenia bloga. Długo nad tym się zastanawiałam jednak prowadzenie bloga raczej nie jest jakoś szczególnie trudne ;d ( tak mi się przynajmniej zdaje ) więc potraktuję to jak zabawę, która mam nadzieję - przyniesie mi odrobinę radości oraz wiele nowych znajomości :).


Pozdrawiam i witam serdecznie - Monika. 

4 komentarze:

  1. Prowadzenie bloga jest na prawdę trudne, dlatego że cały czas praktycznie o nim myślisz.
    Podam to na moim przykładzie: "Mam strasznie dużo do nauki, jutro sprawdzian i kartkówka, pasowało by też pomóc coś mamie w obowiązkach domowy i obiecałam najlepszej koleżance, że pójdziemy do kina i ahh... trzeba napisać jeszcze nową notkę na bloga, ale jaką? Pasowało by zrobić ulubieńców, jednak nie mam zrobionych zdjęć."
    Więc nie jest to takie proste. :)
    Bardzo fajnie, że założyłaś bloga i dołączyłaś do blog-strefy. :)
    Obserwuję i liczę na rewanż :D
    love-inaczej-inna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będę znajdowała czas na wszystko. Szczerze powiem Tobie, że napisanie kolejnego posta zajęło mi sporo czasu chociaż już dawno miałam zdjęcia a wydawało się, że wszystko pójdzie bardzo szybko. Liczę, ze nabiorę wprawy :P.
      Fajnie, że mnie odwiedziłaś ;)

      Usuń
  2. A pewnie, potraktuj to jako zabawę, pisz o tym, co Ty miałabyś ochotę poczytać i czerp z tego przyjemnosć, bo w końcu to hobby a nie zobowiązanie :D Myślę (odnosząc się do powyższego komentarza), że to wszystko zależy od tego ile postów chcesz publikować, co w nich ma być itd. Ja czasami też nie mam czasu na pisanie i robienie zdjęć i w ogóle, ale zwykle znajduję sobie jeden dzień, nie koniecznie planowany, kiedy jak dostanę wenę, to po prostu piszę cały dzień i ustawiam posty żeby wychodziły w dane dni. W ten sposób mam załatwione pisanie. A potem tylko patrzę do czego muszę pododawać zdjęcia, linki itd. i w ten sposób w powiedzmy dwa dni mam załatwione posty do końca stycznia (od połowy grudnia).

    Wytrwałości życzę i dołączam się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To całkiem dobry pomysł :). Czasem rzeczywiście może tak się zdarzyć, że nie będę mogła napisać czegoś i wstawić w dany dzień a jak zrobię kilka postów na raz to później będę miała czas na inne rzeczy a posty też będę umieszczać.
      Dziękuję za rady :).

      Usuń

Za każdy dodany komentarz ...
Dziękuję. / Thank You.