poniedziałek, 12 stycznia 2015

Lazy Monday.

Witajcie ! 
Chciałabym dzisiaj pokazać Wam jakąś stylizację niestety samej sobie ciężko zrobić kilka zdjęć ledwo działającym aparatem, który ma już chyba wieki :) a do nowego nie mogę znaleźć ładowarki :|. No cóż ... jedyne co mogę Wam pokazać to moje superowe skarpetki :D. Nie miałam najmniejszego problemu aby zrobić im zdjęcie.


Skarpetki dostałam pod choinkę od mojej siostry. Wyglądają bardzo uroczo i są naprawdę cieplutkie ! 


Skarpety - Centro.

Gdy następują takie leniwe dni jak ten lubię nakładać je na moje stopy, okrywać się kocem, pić pyszną kawę (lub kakao <3 ), otulać się pięknym zapachem świec, oglądać ulubione seriale bądź czytać interesujące magazyny czy książki :).




Dzisiejszy post jest krótki jednak postaram się aby następny był dłuższy i treściwszy. Poszukam sobie fotografa, który zrobi mi zdjęcia i zawitam do Was z jakąś stylizacją ;).

Macie może nie raz takie dni ? Jestem ciekawa jak je spędzacie :).

Pozdrawiam ^^.








14 komentarzy:

  1. Te skarpetki są świetne :) I również Cię obserwuję, jako Iwona Zając (#9) :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie skarpety ❤

    http://moszovska-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne skarpety :D też mam swoje takie ulubione które zakładam po powrocie do domu, gdy wsuwam się pod kocyk z ciepłą herbatką w jednej ręce i książką w drugiej <3
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Masz świetnego bloga! Mimo mojego napiętego czasu staram się odwiedzać Cię regularnie! :)

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Za każdy dodany komentarz ...
Dziękuję. / Thank You.