piątek, 9 stycznia 2015

Tutti Frutti peeling.


Witajcie !
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją peelingu cukrowego Tutti Frutti melon&arbuz z firmy Farmona

OPIS PRODUKTU:
Cukrowy peeling do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i soczyście świeżym zapachu melona i arbuza.
Owocowa rozkosz, która zniewala zmysły i ciało ! 

Zawiera fitoendorfiny - cząsteczki szczęścia, które stymulują pozytywną energię, radość i chęć do działania. 

Dzięki zawartości masła Karite i witaminy E głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia skórę, sprawiając że staje się zachwycająco miękka i delikatna. Dodatkowo kryształki cukru usuwają martwy naskórek - idealnie wygładzając ciało, a owoce noni rosnące na bajecznych, przepełnionych słońcem wyspach Polinezji zwiększają wydzielanie endorfin, pozwalając cieszyć się wspaniałym nastrojem i pełnią szczęścia. Cukrowy peeling myje, delikatnie natłuszcza i odżywia skórę, dzięki czemu nie jest konieczne używanie balsamu.


MOJA OPINIA:
Peeling znajduje się w dużym plastikowym opakowaniu o pojemności 300g. Po otwarciu możemy zobaczyć zieloną masę z czerwonymi drobinkami o pięknym intensywnym kolorze. Po przeczytaniu wielu recenzji spore grono osób uskarżało się na chemiczny zapach produktu. Według mnie zapach jest przyjemny i przypomina świeżego arbuza bądź melona jednak po umyciu nie utrzymuje się zbyt długo na ciele. Lubię gruboziarniste peelingi cukrowe a ten sprawdza się na mojej skórze idealnie ! Dobrze oczyszcza z martwego naskórka oraz odpowiednio wygładza. Po zabiegu ciało jest nawilżone i czuć delikatny tłusty film przez co skóra nie potrzebuje dodatkowo żadnego balsamu. Jedynym minusem jest parafina w składzie ;|. Starcza na długo - w zależności ile razy w tygodniu peelingujemy ciało ;).


Jeżeli chodzi o całość jestem bardzo zadowolona z produktu i z pewnością kiedyś do niego wrócę :). Jak widzicie na zdjęciu powyżej jest końcówka peelingu a dzisiaj zużyłam go już do końca. Pora poszukać czegoś nowego i to wypróbować ;d.

Waga: 300g
Cena: ok 15 zł
Dostępność: drogerie typu Natura czy Rossmann


Czy ktoś z Was używał tego peelingu ? Jakie są wasze opinie na jego temat ?


Pozdrawiam ;*.




21 komentarzy:

  1. Nawet nazwa brzmi smakowicie...mmm, ale bym sobie zrobiła taki piling! :D

    mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupię wszystko co owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam całą serię tych kosmetyków! są super i pięknie pachną mmmm

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że opakowanie jest takie spore :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny produkt, ja jestem fanką peelingów od Joanny - wspaniale pachną :)
    Ślicznie dziękuję Ci za wizytę na moim blogu :*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglada na super produkt, lubie takie nowosci. Obserwuje i serdecznie zapraszam do mnie :)
    http://fifefantasinails.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Tutti Frutti miałam tylko masełko do ciała i bardzo je lubiłam, więc peeling też bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście nie przepadam za peelingami, ale używałam masła do ciała z tej serii i bardzo przypadło mi do gustu :) Uwielbiam zapach arbuza <3
    rosylette.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny produkt.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używam peelingów, ale ten wygląda wyjątkowo ładnie. Od środka trochę jak kiwi :D W sumie jak się na niego patrzy to już można sobie wyobrazić zapach ^^

    http://determined-sloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się nigdy z tym peelingiem. Wygląda niezwykle ciekawie :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie takie konsystencje chociaż nie lubię zmywać z siebie takich produktów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też miałam z tym problem jednak można się przyzwyczaić ;d :).

      Usuń
  13. Ten peeling wygląda bardzo interesująco, musi przepięknie pachnieć :) Co powiesz na wzajemną obserwację?

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. nie używałam tego peelingu, ale moja mama kupiła kiedyś podobny, tylko nie pamięta co to był za peeling, i był dla mnie rewelacyjny :)
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super wyglada, aż chciałoby się go trochę zjeść, hahahah :))

    Dziękuję Ci za taki miły komentarz, dziękuję, dziękuję! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam mus o tym zapachu, lecz niestety nie przypadł mi do gustu. ;D

    OdpowiedzUsuń

Za każdy dodany komentarz ...
Dziękuję. / Thank You.